پای ابزار آلات برند آلمانی بوش به باغات، مزارع و صنایع غذایی ایران باز می شود

ابزار آلات

چمن زن دستی شارژی بوش با تیغه اضافی، دنده بوش برای ماشین آلات کشاورزی و انواع ماشین ها و ابزار آلات صنعتی برند جهانی بوش را کمتر کسی است که نتواند بپسندد، آن هم به یک دلیل؛ حساسیت تاریخی تولید کنندگان این برند در ساخت ابزارآلات صنعتی و ماشین آلاتی که کاربرد روزمره در مقیاس های بزرگ و کوچک خانگی و صنعتی دارد.

حال به نظر می رسد با حضور پر رنگ هیات های تجاری آلمانی در تهران که نمونه پر رنگ و بارز آن ها حضور وزیر کشاورزی آلمان در تهران و ملاقات با محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و مسوولان ارشد وزارت جهاد کشاورزی بود؛ حضور ویژه شرکت های آلمانی در نمایشگاه بین المللی کشاورزی و صنایع مربوطه شیراز و روردرو شدن با تولید کنندگان ایرانی و کشاورزان کشورمان نقطه بارز و عملی شایش فصل تازه همکاری ها میان دو کشور بوده است. اتفاقی که می تواند به تسریع حجم همکاری های همه جانبه دو کشور و حتی سایر برندهای شاخص اروپایی در ایران بیانجامد.

در این میان و بر اساس اطلاعات موثق خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران(ایانا)، در هفته جاری با حضور اووه راشکه، رییس هیات مدیره بوش آلمان و آندراس اشمیت، مدیرعامل بوش ایران، دفتر مرکزی بوش آلمان به عنوان یکی از برترین برندهای ممتاز صنعتی که شعار تکنولوژی در خدمت زندگی را در پیشانی شعارهای بروشورهای خود دارد، در ایران بازگشایی می شود تا فصلی تازه در بازار محصولات آن در ایران از جمله بخش کشاورز یو صنایع غذایی رقم بخورد.

شرکتی که گفته می شود برای رشد فعالیت‌های تجاری خود در ایران، اکنون با سرمایه‌گذاری‌هایی جدید به این کشور بازگشته است و ایران، به عنوان دومین بازار مصرفی بزرگ در منطقه خاورمیانه با نرخ رشد بالای ۵ درصد، جمعیتی بالغ بر تقریباً ۸۰ میلیون نفر و میانگین سن ۲۸ سال، از کشورهای مورد توجه شرکت بوش در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود.

ƒبه گزارش ایانا، شرکت بوش در قالب یک شرکت سهامی خاص با عنوان «بوش تجارت پارس» با همه بخش‌های تجاری خود اعم از «کارافزارهای پویایی»، «فناوری صنعتی»، «کالاهای مصرفی» و «فناوری انرژی و ساخت و ساز» به فعالیت خواهد کرد.

ƒ راشکه Raschke رییس هیات مدیره بوش آلمان با بیان این که ایران بازاری مهم برای بوش محسوب می‌شود و ما درصدد حضوری دائمی در این کشور توأم با روابطی مطمئن و قوی با مشتریان و شرکای تجاری خود هستیم، گفت: بوش به عنوان عرضه کننده جهانی فناوری و خدمات، پتانسیل قوی بازار ایران را باور دارد و برای تاکید تعهدش به حضور در کشور، یک شرکت تابعه ناحیه ای برای ایران تا تاسیس کرده و تا پایان سال جاری، قصد دارد حدود ۵۰ نفر را برای شرکت تابعه ایران استخدام کند. وی گفت: «هدف ما این است که زندگی مردم ایران را ایمن تر، دوستدار محیط و آسان تر بسازیم.»

به گفته وی مدیریت بوش باور دارد که بعد از لغو تحریم‌ها ایران به یک بازار دارای رشدی سریع، پیوسته و مطمئن در خاورمیانه تبدیل شود. کما این که طبق پیش‌بینی‌های «واحد اطلاعات اقتصادی، با مسئولیت محدود» ((Economic Intelligence Unit Ltd. که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، نرخ رشد این کشور از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ بین %۴٫۵ تا %۵٫۵ خواهد بود.

«اووه راشکه» (Uwe Raschke) گفت: «با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی باثبات ایران، این کشور بازاری بسیار جذاب برای بوش است. از زمانی که تحریم‌ها لغو شده است، به نحوی نظام‌مند تلاش کرده‌ایم فعالیت‌های تجاری خود را در این کشور توسعه دهیم. ما از طریق ارتباط با شرکا و مشتریان محلی سابق خود به پیشرفت‌های خوبی در این زمینه نائل شده‌ایم. از اینکه به ایران باز می‌گردیم در پوست خود نمی‌گنجیم.»

بوش در ۱۹۷۱ میلادی به طور رسمی فعالیت تجاری خود در ایران را آغاز کرده بود که در دوران تحریم ها این همکاری متوقف گردید/.

Digg twitter Facebook cloob Delicious Stumble Upon Google plus Facenama Linkedin Balatarin
برچسب :

مطالب پیشنهادی / مشابه :

درباره نویسنده

835 مطلب نوشته است .

حامد غفاری هستم 28 ساله عاشق آی تی و اینترنت لیسانس نرم افزار و یک سالی هست وارد صنایع غذایی شدم و وارد تولید مواد غذایی شدم. میخوام بیشتر تو این بازار باشم و اخبار این صنعت رو نشر بدم.

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

تمام حقوق این سایت برای © 2019 مجله صنایع غذایی ایران. محفوظ است.
قدرت گرفته از وردپرس فارسی